نگاهی مفصل به زندگی و آثار دنیل رادکلیف(بخش دوم زندگی شخصی دنیل رادکلیف)

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

این مطلب واقعا طولانیه من پریروز این مطلبو پیدا کردم ولی تا امروز حوصله نکردم کامل بخونم  بنابراین برای این که حوصله تون سر نره به چند بخش تقسیمش کردم  تا اگه کسی فقط ددرباره یه چیز از دنیل خواست اطلاعات داشته باشه تو یه مطلب طولانی  دنبالش نگرده و هر قسمتی رو که دوست داشت بخونه 

بخش دوم

زندگی شخصی دنیل رادکلیف

رادکلیف، دوست دختر بازیگر خود، ارین دارک را در سال ۲۰۱۲ و زمانی که هردو در حال فیلم‌برداری درام کشتن عزیزان شما بودند، ملاقات کرد و سراسر دو سال آینده را باهم سپری کرده‌اند. ردکلیف در مورد این رابطه گفت: «دارک ۲۹ ساله، «قطعاً» بهترین دوست من است. من فکر می‌کنم که همیشه آرزوی بودن با کسی را دارم که با او رابطه‌ایی داشته باشم؛ چه‌بهتر که آن بهترین دوست شما باشد.» او افزود: «من فکر نمی‌کنم دیگران همیشه می‌توانند کنترل هرچیزی که شروع می‌شود را داشته باشند. این مانند این نیست که من به دنبال راهی برای ملاقات با مردم هستم، یا فکر کنم که ابتدا باید دوستان آن‌ها باشم، من فکر می‌کنم اغلب یک چیز طبیعی است که برای پیشرفت دوستی، از یک رابطه وارد آن شد.» او هم‌چنین اضافه کرد: «پدر و مادر من هم قبل شروع به قرار گذاشتن، بهترین دوستان یکدیگر بودند و در حال حاضر هم نزدیک به ۳۰ سال است که در کنار هم زندگی می‌کنند. به همین دلیل است که فکر می‌کنم این چیزی عادی و طبیعی است. اگر شما می‌توانید به یک نقطه‌ای برسید که باکسی که فکر می‌کنید بهترین دوست شماست، قرار بگذارید یا ازدواج کنید، این چیزی است که به کار خواهد آمد»

ثروت ردکلیف، در مقام دوم لیست ثروتمندترین نوجوانان در انگلستان قرار دارد. او با ثروتی معادل بیش از ۵۶ میلیون پوند، پس از گروه قدرتمند one direction(که گروه مورد علاقه خود منه)که ثروتی نزدیک ۶۰ میلیون پوند دارند، در جایگاه دوم قرار دارد. اما واتسون و روپرت گرینت، هم‌بازی‌های او در سری هری پاتر، به‌ترتیب با ۲۸ و ۲۴ میلیون پوند در رده پنجم و هفتم لیست قرار دارند.

ردکلیف اعلام کرد که طرفدار باشکاه فوتبال فولام است؛ ولی به‌نقل از خودش از فوتبال روی برگردانده است. او درباره ورزش مورد علاقه‌اش گفت: «من واقعاً عاشق فوتبال آمریکایی هستم. ورزش قطعاً بسیار فراتر از فوتبال در انگلستان و هیجان‌انگیزتر از آن برای تماشا است. هم‌چنین علاوه بر آن دوستدار کریکت هستم. من این بازی را مانند بیس بال با دو نوبت در هر طرف، و با ضربات نامحدود می‌دانم.»

ردکلیف در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۰۲ با شبکهٔ بی‌بی‌سی داشت، خود را طرفدار موسیقی پانک رانک خواند. او درباره علاقه‌اش به این سبک از موسیقی گفت: «من فقط نگرش و راه موسیقی را در ترانه‌های این سبک دوست دارم. سکس پیلتوز، نفرین شده، کلش و از این نوع گروه‌ها، گروه‌های موسیقی مورد علاقه‌ام در این سبک هستند.»

او در ماه اوت سال ۲۰۱۰، پس از اینکه خود را بیش از حد متکی به الکل دانست، نوشیدن آن را متوقف کرد. او درباره این اتفاق گفت: «هری پاتر من را در اطراف افرادی مانند ریچارد هریس قرار داده و من تمام داستان‌های شگفت انگیز او را در مورد شب‌های مست شدنش شنیده‌ام. این چیزی بود که من به شدت در تلاش به دنبالش بودم. من به این دلیل نوشیدن بیش از حد الکل را شروع کردم، چون می‌خواستم مانند ریچارد هریس شوم. اما من واقعاً بعد از این کار آزار دهنده، با صدای بلند، نامناسب، و مست کثیف شده بودم. من همیشه سرگرم‌کننده خوبی برای دیگران در چهار نوشیدنی اول هستم، ولی پس از آن بسیار سریع روی من اثر می‌کند و باید یکی به من برای رفتن به خانه‌ام کمکم کند. خاموشی نوعی از چیزی بود که من در زمان نوشیدن الکل در آن بودم.»

ردکلیف در امور خیریه کمک مالی بزرگی به پروژه ترور که در ۲۴ ساعت شبانه روز به سوالات جوانان در دگربانشی جنسی پاسخ می‌دهد، کرده است. ردکلیف به تازگی به مجله اتیتیود گفت که او از همجنسگراستیزی «متنفر» است، و اعلام کرد که امیدوار است تا با حمایت‌های خود، افراد عضو این موسسه خیریه را افزایش دهد. او دلیل خود را برای کمک به این موسسه این‌طور بیان کرد: «این بسیار ناراحت‌کننده است که در نظر بگیرید در سال ۲۰۰۹، خودکشی جزو سه عامل قتل افراد جوان است و این برای فهمیدن واقعاً دردناک است که در میان جوانان دگرباشی جنسی، تا چهار برابر احتمال بیشتری برای خودکشی وجود دارد تا کسانی که در همان سن به جنس مخالف علاقه دارند.» ردکلیف کمک به پروژه ترور را یکی از مهم‌ترین نکات در زندگی حرفه‌ای خود می‌داند و هم‌چنین، برای کار خود برای این سازمان در سال ۲۰۱۱، «جایزه قهرمان» را دریافت کرد.

دنیل ردکلیف در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از یک فرم خفیف از کنش پریشی، یک اختلال عصبی که اغلب باعث اختلال در هماهنگی و گاهی اوقات برای درست اجراشدن کارکرد بدن دچار اشتباهی می‌شود، رنج می‌برد. باتوجه به گفته‌هایش، وضعیت او بسیار خفیف است و در بدترین حالت ناتوانی خود، قادر به بستن کراوات و بند کفش خود نیست. او که از دوران کودکی به این بیماری مبتلا شده بود، برای یادگیری در مدرسه دچار مشکل می‌شد و هم‌چنین به گفته خودش روزهای اولیه مدرسه، سخت‌ترین دوران برایش بود. او هم‌چنین افزود: «من روزهای سختی را در مدرسه با وجود این مشکل می‌گذراندم که باعث شد در همه درس‌ها افتضاح باشم»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بازیگرها وشخصیت ها ، روپرت گرینت ، مصاحبه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 2 / 4 / 1394برچسب:نگاهی مفصل به زندگی و آثار دنیل رادکلیف,دنیل رادکلیف, | 9:49 | نویسنده : hermione granger |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایران اسکوتر